+10
24-06-2026 12:33
+6
24-06-2026 12:25
+1
22-06-2026 19:45
+8
22-06-2026 09:36
+11
20-06-2026 15:35
19-06-2026 18:08
+4
19-06-2026 17:53
17-06-2026 12:33
+0
16-06-2026 15:52
16-06-2026 10:00
Loading
+10
Jos Hendriks
Het nieuwste verdienmodel van deze braadwurst en Co. Vanuit Duitsland dan weet je gewoon het zal niet helemaal kloppen deze twee braadwursten zijn een kopie van het Nederlandse fabeltjesdagblad dat ook door zo een paar toppers (🤣🤣🤣) in elkaar wordt gezwetst. Maar ze moeten toch ergens hun salaris mee verdienen door gewoon de waarheid wat (heel veel) te verdraaien.24-06-2026 12:33
+6
Jos Hendriks
Dat was max zijn tweelingbroer🤣🤣🤣🤣24-06-2026 12:25
+1
Jos Hendriks
Wens je veel sterkte met de muggen glenny maar dat krijg je soms met dit warme weer dat zitten 😁😁😁22-06-2026 19:45
+8
Jos Hendriks
Verrek het zijn en blijven Engelsen is er niets te racen dan gooien we er een blik onbekende/bekenden zoals rosberg bij en maken weer een verhaal. Maar het mooiste zal zijn dat deze mevrouw zo,n vraag niet meer zal stellen zonder haar pampers.22-06-2026 09:36
+11
Jos Hendriks
Soms heel vaak soms vraag ik mij af onder welke steen deze twee hebben gelegen. Ze vincen de regels van de fia zo geweldig en zo goed doordacht de regels zijn zo goed dat er dit seizoen al veranderingen zijn ingevoerd en seizoen 2027 komt er weer een verandering. We hebben allemaal gezien wat de auto's en regels dit seizoen doen het is inhalen en dan is je batterij leeg en haalde de persoon die jij inhaalde jou weer in en dat gaat zowat de gehele wedstrijd door. Deze auto's zijn de naam f1 bolide niet eens waard het zijn gewoon Mario kart uitvoeringen en dat verstappen de auto's en de regels voor dit seizoen niets vind dat hadden max en horner in 2023 al rond verteld. Maar wolff en de rest van de motor bouwers stelde dat redbull hun motor niet op orde hadden. Wat blijkt nu dat als er een van de mercedes aangedreven auto's een onderdeel moet vervangen er al een gridstraf aan vast zit. Dus redbull had het motor management zeer zeker onder controle maar het zure muppets koppel vind het noodzakelijk om de fia in het zonnetje te zetten maar ze worden overschaduwd dat destijds een 23 jarige de nieuwe regels en auto's een ramp vond en laat deze nu gelijk krijgen20-06-2026 15:35
+10
Jos Hendriks
Het duits medium de Bild. Sponsors van Schumacher en Schmidt en wat meer van de zelfbenoemde analisten/experts. Het weekblad Vergelijkbaar met de Fabeltjes dagblad en de Story wil extra geld verdienen met een wazig verhaal.19-06-2026 18:08
+4
Jos Hendriks
Het zijn en blijven engelse. Maar voor deze twee is het lezen wat er op een briefje staat nog te moeilijk om te lezen. En om dat het zo moeilijk was hebben ze er maar verstappen van gemaakt19-06-2026 17:53
+1
Jos Hendriks
En onze Duitse braadwurst doet ook weer een duit in het zakje. Elke lid van maximaal is slimmer dan deze braadwurst het is een afspiegeling van onze Nederlandse ken. Gewoon geloven in je eigen verhaal en dan als je heel hard gelooft dan ontploft je verhaal omdat het niet waar is17-06-2026 12:33
+0
Jos Hendriks
Het is allemaal waar bijna de gehele motor afdeling is door Horner weggekocht bij Honda. Maar de gedachte die hier achter zit is gewoon dat er genoeg knappe koppen bij Honda zitten en aangezien dat ze genoeg wind en computer time hebben weet ik wel zeker dat Honda het lek boven krijgt. En om eerlijk te zijn de Honda motor van nu loopt voor geen meter maar gezien dat ze nu sneller schakelen kunnen voor de nieuwe regels voor 2027 zet ze weer op een voorsprong en toen RB met Honda in zee ging was het eerste jaar ook niet de hosanna stemming en daarbij Red Bull/Ford kunnen op papier de snelste motor hebben maar hun chassis is van kreupelhout. Dus van mij mag verstappen naar AM gaan.16-06-2026 15:52
+1
Jos Hendriks
De komst van max doet wonderen je vergeet honda en max waren een eenheid. Dus ja ik zie het wel gebeuren en vergeet niet een newey kan wonderen doen dus gewoon afwachten.16-06-2026 10:00